lördag

Ja då va det dags att dra in till Malmö på lördag och träffa Ammie. Här kommer ni antagligen att hitta oss och jag hoppas på att solen tittar fram. Förhoppningsvis så kommer Linn också dit, det är ju så sällan jag får träffa dem....SKÅL!!!! på er alla.
Man måste ju ha något att se fram emot nu när man sitter i skolan och jobbar för fullt, för tillfället med min Affärsjuridik.
Har nu även sökt in på Högskolan och det beskedet får vi i juli.....jag måste komma in på mitt första val.
jag har även fått ett jobb....på systembolaget. Jag väntar på att de ska ringa så jag kan börja jobba och lära mig rutinerna.
ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Muminmänniskan

Hej Cina, Johan här. Nu fick vi också i uppgift att göra en blogg i webbdesign. Undrar om Bo får royalties på antalet elever han skickar hit.

2010-03-22 @ 18:29:28
URL: http://muminmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0