Klar

eller kanske snart...:) Är i alla fall klar med Biologin nu och det känns så jäkla skönt. Hade möte om Historian och jag tänker inte skriva vad jag tycker och tänker för det är kanske inte rätt. Men en sak måste jag ju säga att han é fruktansvärt löjligt petig....men men....Nu sa jag ju något ändå. Men det är så intressant hur annorlunda lärare egentligen är. För jag bad min andre historie lärare läsa det och hon tyckte helt klart att det var jättebra och jag hade fått med allt det väsentliga. Som sagt, det är smällar man får ta, men det é ju trist med tanke på att det är mitt slutbetyg som straffas. Nu ska jag skriva mitt Engelska C arbete innan lektionen för i morgon tar jag ledigt från skolarbeten och ska måla och koppla av tänkte jag. Sedan är det bara ett möte på fredag och prov på måndag och sen måste det väl ända vara slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0